Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗ ΔΟΞΑ ΡΟΔΙΑΝΗΣ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ


Θα συνεχισει και την επομενη χρονια να αγωνιζεται με τα χρωματα της ΔΟΞΑΣ ΡΟΔΙΑΝΗΣ ο ταλαντουχος τερματοφυλακας ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, που πραγματοποιησε εκπληκτικες εμφανισεις στην περσινη σεζον, και βοηθησε παρα πολυ την ομαδα.Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχαμε μαζι του, δηλωσε....
*Ηταν η πρωτη χρονια που επαιξα στην ομαδα.Τα συναισθηματα μου παρα πολλα καλα αλλα και καποια καπως ασχημα.Ειδικα στα ασχημα, θα ηθελα να πω οτι και η διοικηση και οι συμπαικτες μου ηταν παντα διπλα μου.Αν και ειχα καποιες προτασεις απο αλλες ομαδες της περιοχης, μεγαλυτερων κατηγοριων, αποφασισα τελικα να συνεχισω στην ομαδα της καρδιας μου τη ΔΟΞΑ ΡΟΔΙΑΝΗΣ.θελω και θα βοηθησω φετος, για το κατι παραπανω την ομαδα.Ευχαριστω τη διοικηση για οτι εχει κανει για μενα, αλλα και για την ομαδα.Ευχομαι απο τη σελιδα σας μια καλη αγωνιστικη χρονια σε ολους τους συμπαικτες μου, χωρις τραυματισμους και να παιξουμε καλη μπαλα, να ευχαριστηθει ο κοσμος*.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου