Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΣΤΡΑΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ


Ο αριστερος οπισθοφυλακας της Δοξας Ροδιανης, Αχιλλεας Δαμιανιδης αποχωρει προσωρινα λογω στρατευσης και θα καταταγει αυτες τις μερες στις ειδικες δυναμεις στη Νεα Περαμο της Αττικης και μετα τον αγωνα του Σαββατου, δηλωσε τα εξης : <<Αναγκαζομαι να αποχωρησω απο την ομαδα προσωρινα, διοτι μετα το περας των σπουδων μου πρεπει τωρα να υπηρετησω και τη στρατιωτικη μου θητεια...
Πρωτα ο Θεος βεβαια, το καλοκαιρι του 2013 θα εχω ολοκληρωσει την υποχρεωση μου αυτη και θα επιστρεψω στην ομαδα της καρδιας μου. Καλη συνεχεια ευχομαι στους συμπαιχτες μου να συνεχιστει ως το τελος το εξαιρετικο κλιμα που υπαρχει και η ομαδα παιχνιδι με παιχνιδι να φτασει στο τελος να πανηγυριζει την ανοδο στην Α ερασιτεχνικη κατηγορια της ΕΠΣ Κοζανης. Υγεια σε όλους τους συμπαιχτες μου, στον προπονητη και στη διοικηση και καλη συνεχεια!>> Εμεις του ευχομαστε καλη θητεια και καλη επανοδο στην ομαδα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου